Fuld digital adgang for 149 kr./md. i op til 6 måneder.

Debatindlæg afBjarke Friis Kristensen

Skribent og filmnørd

At gå alene i biografen er et stille oprør mod en verden, der gør alt for at aflede dig fra dit eget indre.

Skribent og filmnørd: Drop din telefon, og gå i biografen. Alene

Lyt til artiklen

Lad mig starte med et simpelt spørgsmål: Har du prøvet at gå i biografen alene? Altså bare dig. Solo. Hvis ikke, vil jeg klart anbefale dig at prøve det. Lad mig uddybe hvorfor.

Der er noget frisættende ved at sætte sig i det bløde sæde uden en bekendt ved sin side. For så gælder det blot dig og dine egne tanker i mødet med filmen og den omfavnende lyd.

Læs videre for 1 kr.

Du er godt i gang – få adgang til hele artiklen, alt på politiken.dk og dagens e-avis i en måned for kun 1 kr. Ingen binding.

Bliv abonnent nu
Allerede abonnent? Log ind
Stopskilt_glad

© Alt materiale på denne side er omfattet af gældende lov om ophavsret. Læs om reglerne her