Få de vigtigste historier direkte i din indbakkeLæs mere

Jeg har gennem hele min tilværelse været engageret i kultur og samfundsliv. Romer runder af med det venlige håb, at jeg nok er færdig som politiker og kulturminister efter næste valg. Det er muligt. Men min stemme i debatten slipper han ikke for, skriver Mette Bock. 

Illustration: Liv Ajse.
Foto: Jens Dresling/Janus Engel/Jens Dresling/Janus Engel

Jeg har gennem hele min tilværelse været engageret i kultur og samfundsliv. Romer runder af med det venlige håb, at jeg nok er færdig som politiker og kulturminister efter næste valg. Det er muligt. Men min stemme i debatten slipper han ikke for, skriver Mette Bock. Illustration: Liv Ajse.

Debatindlæg

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her.

Mette Bock: Hvad bilder du dig egentlig ind, Knud Romer?

Det er så let at diskutere i en opfundet diskurs, hvor kampen står mellem de gode (Romer) og de onde (politikerne).

Debatindlæg
FOR ABONNENTER

Det er heldigvis ikke alle kunstnere, der er så konsekvent reaktionære som forfatteren Knud Romer.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Få fuld adgang om mindre end 2 minutter

De hurtigste bruger mindre end 1,3 minutter på at blive abonnent og få fuld adgang til Politiken i en måned for bare 1 kr.

Bliv abonnent for 1 kr

Annonce

For abonnenter

Annonce

Forsiden

Annonce