0
Læs nu

Du har ingen artikler på din læseliste

Hvis du ser en artikel, du gerne vil læse lidt senere, kan du klikke på dette ikon
Så bliver artiklen føjet til din læseliste, som du altid kan finde her, så du kan læse videre hvor du vil og når du vil.

Næste:
Næste:
Artiklen er føjet til din læseliste Du har ulæste artikler på din læseliste

Ung mand: Jeg er for grim til at gå i byen i København

København er kendt for mangfoldighed i forhold til race, seksualitet og religion, men ikke penge og udseende. I nattelivet bliver du dømt udelukkende på dit udseende og størrelsen på din pengepung. Jeg oplever gang på gang at blive afvist i døren.

Der er ikke oplæsning af denne artikel, så den oplæses derfor med maskinstemme. Kontakt os gerne på automatiskoplaesning@pol.dk, hvis du hører ord, hvis udtale kan forbedres. Du kan også hjælpe ved at udfylde spørgeskemaet herunder, hvor vi spørger, hvordan du har oplevet den automatiske oplæsning.

Spørgeskema om automatisk oplæsning

Privatfoto af skribenten Simon Max Lange, der angiveligt er for grim til natklubben Chateau Motel.

Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER
Debatindlæg
Læs artiklen senere Gemt (klik for at fjerne) Læst
FOR ABONNENTER

Jeg oplevede for nylig for anden gang at blive afvist i døren på en af Københavns eftertragtede klubber, Chateau Motel, på grund af mit udseende.

Jeg stod i kø i den kolde nat iført min Levis-denimjakke. Da det blev min tur til at vise en form for id, fik jeg at vide, at jeg skulle være på gæstelisten.

Denne magiske liste har jeg stadig ikke fundet ud af, hvordan man kommer på. Udover gæstelisten kan man også komme ind, hvis man er medlem via deres app, hvilket jeg er, da jeg altid prøver at forøge mine chancer for at komme ind.

• Ældste
  • Nyeste
  • Mest anbefalede

Skriv kommentar

2000 tegn tilbage

Prøv Politiken i 30 dage for kun 1 kr.

Få adgang til hele Politikens digitale univers, og læs artikler, lyt til podcasts og løs krydsord.

Prøv Politiken nu

Annonce

Læs mere

Annonce

For abonnenter